سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
  هابیل باقرپور[27]


اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک
ویرایش
مطالب پیشین
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
آرشیو مطالب
ابر برچسب ها
لوگوی دوستان
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :0
کل بازدید :11015
تعداد کل یاد داشت ها : 9
آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 4:3 ع
امکانات دیگر


شهید حسن موسى (کریم) از ساکنین منطقه شیاح بیروت هفته گذشته در دفاع از حریم عقیله بنی هاشم جانش را داد و به شهادت رسید.

او قبل از اعزام به روضه الشهدیین لبنان رفت و در کنار یکی از قبور شهدا خوابید و عکس یادگاری گرفت. واقعا چه کسی می توانست حدس بزند شهید حسن چند روز دیگر قرار است در همین مکان برای همیشه به خاک سپرده شود؟!


      

 

http://www.abna.ir/upload/image/2014/04/16/22_534ecf0dba588.jpg

 

 

http://www.abna.ir/upload/image/2014/04/16/23_534ecf18e6509.jpg

 

 

مراسم تشییع پیکر یکی از رزمندگان حزب‌الله لبنان که در حین انجام وظیفه جهادی در سوریه به شهادت رسید، با حضور گروه‌های مختلف از جمله برخی مسئولان حزب‌الله در روستای "دیر قانون النهر" واقع در جنوب لبنان برگزار شد.

مراسم تشیع پیکر شهید مجاهد «سید محمد جواد عثمان» با کنیه "ذو الفقار" از مقابل منزلش با حضور گسترده اهالی منطقه و مناطق اطراف با شعار "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" و "لبیک یا نصرالله" آغاز شد.

در این مراسم «سید نواب الموسوی» نماینده پارلمان و عضو حزب الوفاء، «شیخ احمد مراد» مسئول روابط عمومی حزب‌الله در منطقه جنوب، «شیخ علی یاسین» رییس علمای شهر صور، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

پیکر شهید محمد جواد عثمان با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله و با شعارهای "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌های روستای دیر قانون النهر را پیمود و به گلزار شهدا رسید.

پیکر این رزمنده حزب‌الله پس از اقامه نماز توسط «شیخ ابراهیم قصیر» امام جماعت روستای دیر قانون النهر در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.


      

 

یکر مطهر «قاسم شجاعی» مدافع حرم مطهر حضرت زینب(س) با حضور اقشار مختلف مردم از مقابل مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) تشییع شد.